torsdag 29 oktober 2009

Lillemor först i biljettkön

Förra året sålde biljetterna till premiärupplagan av Soulnight helt slut. Sista veckan upprättades till och med en väntlista för undanlagda ej uthämtade biljetter. I år påbörjade vi försäljningen ännu tidigare. Allt för att man ska kunna planera i god tid.

Den första biljetten till årets upplaga köptes av Lillemor Stjernholm. Vi letade upp Lillemor och ställde några snabba frågor.

Du var först ut att köpa biljett till Soulnight. Hur blev det så?
- Jag stod på den där väntlistan förra året men fick aldrig tag på någon biljett, därför ville jag vara på den säkra sidan i år.

Har du hört några av årets artister innan?
- Jag har hört The Mystic Revelation of Soul innan. De är grymma! Jag kommer dessutom att se Bluebrothers den 14 november. De andra banden vet jag ingenting om.

Har du några svängiga soultips till Bloggens läsare?
- Jag är en allätare, men har inga direkta soultips tyvärr....

Tack Lillemor, då syns vi på juldagen.
- Jajamän, den 25/12 syns vi!

Inga kommentarer: